Nowy system parkingowy przy szpitalu wojewódzkim. Ludzie są wkurzeni, firma uspokaja

Powiązane artykuły



W takiej kolejce trzeba stać do automatu, w którym dokonuje się płatności za parking przy siedleckim szpitalu. Fot. Czytelnik

W takiej kolejce trzeba stać do automatu, w którym dokonuje się płatności za parking przy siedleckim szpitalu. Fot. Czytelnik

Przy Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim w Siedlcach uruchomiono nowy sposób poboru opłat parkingowych.

Odpowiedzialna jest za to firma City Parking Group S.A., która zarządza parkingiem przy szpitalu. Tyle, że od kilku dni pod szpitalem można spotkać zdenerwowanych kierowców, którzy chcą odjechać z parkingu, ale najpierw muszą poczekać w długich kolejkach do automatu płatniczego.

– Ja czekałem 40 minut – mówi jedna z osób, która była w szpitalu. – To jest naprawdę niemożliwe! Za takie unowocześnienie to ja dziękuję – dodaje oburzony pacjent. 

Firma City Parking Group S.A. odpowiedziała nam, że wymieniła dotychczas funkcjonujący, biletowego systemu parkingowego, na nowy system bezbiletowy z automatycznym
odczytem tablic rejestracyjnych pojazdów.

– System firmy Entringo został uruchomiony 2 grudnia i był testowany do 6 grudnia, bez pobierania opłat od użytkowników parkingu. W pełni przetestowany system został uruchomiony 7 grudnia – napisał nam Mateusz Chmielowiec, dyrektor ds. rozwiązań i technologii CTO. – (…) Uzyskanie pełnej płynności systemu będzie możliwe po uzupełnieniu bazy numerów rejestracyjnych pojazdów uprzywilejowanych, pracowników szpitala oraz firm podwykonawczych, dzięki której pojazdy te będą automatycznie wypuszczane z terenu parkingu bez konieczności kontaktu z obsługą.

Firma przyznaje, że system jest rozbudowany w związku z czym „ osiągnięcie pełnej funkcjonalności wymaga kilku dni, a co za tym idzie, w początkowej fazie mogą występować krótkotrwałe zatory” powodowane głownie przez „ przez pojazdy próbujące opuścić parking bez wniesionej opłaty”. Jak zapewnia dyrektor w takim przypadku „pracownik parkingu natychmiast podnosi szlaban i pozwala wyjechać z parkingu bez opłat, aby zminimalizować skutki blokowania wyjazdu”.

– Jako firma City Parking Group jesteśmy również świadomi, że poznanie nowego systemu przez użytkowników parkingu wymaga czasu, dlatego też zaangażowaliśmy wszystkich pracowników do wspierania, informowania oraz przekazywania instrukcji dotyczących obsługi systemu – dodaje. – Jednocześnie jesteśmy przekonani, że po zapoznaniu się z nowym sposobem wnoszenia opłat będzie miał on znaczący wpływ na zwiększenie komfortu korzystania z parkingu. Dodatkowo wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów uruchomiliśmy aplikację CityParkApp, dzięki której można wnieść opłatę za postój bez konieczności korzystania z kasy automatycznej, do czego zachęcać będziemy ulotkami.

 




Żródło:
Link do artykułu

Więcej artykułów

REKLAMAspot_img

Popularne